Veelgestelde vragen

What are you looking for?
Neem contact op
Verstuur
Veelgestelde vragen
  • 1. FAQ KitXpert
    • 1.1. Hoe kan ik jullie klantenservice bereiken?
      • Wij doen er alles aan om goed bereikbaar te zijn, hierdoor kunt u ons via meerdere kanalen bereiken:

        - Telefonisch op 0317-310460;

        - Mail naar [email protected];

        - Facebook & Instagram via Privéberichten;

        - Whatsapp op +31611219643.

        En u bent natuurlijk altijd welkom op onze locatie in Renkum! (Industrieweg 20A)

    • 1.2. Wat zijn de verzendmogelijkheden?
      • Wij versturen pakketten uitsluitend met PostNL, hierbij kunt u kiezen voor de standaardlevering of voor ochtend- en avondlevering. Voor de laatste twee mogelijkheden worden wel extra kosten in rekening gebracht, tevens kan PostNL niet garanderen dat pakketten met een (spoed)ochtend- of avondlevering altijd daadwerkelijk in de ochtend of avond worden geleverd.

        Daarnaast is het ook mogelijk om uw bestelling af te halen. Tijdens het afrekenen staat er bij verzendmethodes 'Afhalen bij KitXpert te Renkum'. Als u hiervoor kiest wordt uw bestelling na betaling voor u klaar gezet door een van onze medewerkers, en kunt u deze gewoon afhalen!

    • 1.3. Is spoedlevering ook mogelijk / hebben jullie een eigen verzendservice?
      • Natuurlijk! Wij beschikken over meerdere voertuigen die allemaal elke dag op de weg te vinden zijn, wij staan nooit stil! (Alleen bij het lossen en tijdens pauzes natuurlijk). Gebruik maken van onze eigen verzendservice gebeurt meestal in combinatie met grotere bestellingen, maar u kunt altijd bij ons terecht voor meer informatie of een aanvraag. Wilt u meer informatie over een spoedlevering of over het gebruik maken van onze eigen verzendservice? Neem dan contact met ons op via [email protected]

    • 1.4. Kan ik mijn bestelling (deels) retourneren?
      • Daar doen wij niet moeilijk over! Wel vragen wij u rekening te houden met de 14 dagen bedenktijd en het feit dat de verzendkosten (€5) voor uzelf zijn. 

         

        Wilt u uw bestelling (deels) retourneren? Dat kan makkelijk via onze eigen pagina:

         

        Klik HIER om een retour aan te melden.

    • 1.5. Hebben jullie een fysieke winkel?
      • Jazeker, wij hebben een eigen winkel/showroom waar u bestellingen kunt afhalen en waar producten gepresenteerd staan in een display. Deze artikelen bestaan uit artikelen die op de webshop staan, maar ook artikelen die (nog) niet op de webshop staan. Tevens hebben wij een mengmachine en duizenden liters verf op voorraad, waardoor wij u ook van verf in bijna alle kleuren kunnen voorzien!

    • 1.6. Hoe word ik op de hoogte gehouden van mijn bestelling?
      • Wanneer uw bestelling is afgerond krijgt u een orderbevestiging, dit betekend dat uw bestelling is binnengekomen en dat onze medewerkers uw bestelling zorgvuldig gaan uitwerken. Krijgt u een mail met een Track & Trace code? Gefeliciteerd! Dan is uw bestelling namelijk klaar voor verzending en wordt deze dezelfde dag (mits voor 16:30 besteld) nog verzonden. Vervolgens wordt u door verschillende mailtjes op de hoogte gehouden over waar uw bestelling zich in het proces van PostNL bevindt. 

    • 1.7. Waar kan ik met mijn klachten terecht?
      • Op de klaagmuur natuurlijk! Wanneer u een klacht heeft kunt u dit melden door te mailen naar [email protected] of te bellen naar 0317-310460, wij bieden u via deze kanalen een luisterend oor en zoeken graag samen naar een oplossing.