Menu
EUR

Veelgestelde vragen

Vind uw antwoord snel en gemakkelijk op onze klantenservice pagina
Bereikbaar
Ma - Vrij van 08:00 - 17:00
WhatsApp
+31611219643

Neem contact op

Contactgegevens

0317-310460
+31611219643
KVK nummer: 83255214
btw-nummer: NL862795400B01
Kitxpert.nl Industrieweg 20A
6871KA Renkum
the Netherlands

Veelgestelde vragen

FAQ KitXpert
Kan ik verf retourneren?

Wanneer je verf besteld en jij je later toch bedenkt kan alleen 100% witte verf geretourneerd worden. Wanneer je verf hebt besteld waarbij je een kleur hebt geselecteerd kan dit helaas niet geretourneerd worden, de verf wordt namelijk speciaal voor jou op kleur gemaakt en kan daarom niet worden geretourneerd. Dit geldt ook voor licht kleuren als RAL 9010, RAL 9001 en RAL 9016.

Is het mogelijk om als zakelijke klant een afspraak te maken?

Wanneer u een zakelijke klant bent en een vast contactpersoon wil of meer informatie wil over wat wij doen en kunnen betekenen voor uw organisatie kunt u altijd een afspraak inplannen met een van onze account managers. Voor het inplannen van een afspraak kunt u ons het beste bereiken via de klantenservice, uw aanvraag wordt dan doorgestuurd naar onze sales afdeling waarvan een van onze collega's zo snel mogelijk contact met u opneemt. 

Wat is het beste kitpistool voor kokers?

Het meest professionele handkitpistool wat wij adviseren te gebruiken is de HK40 Kitspuit. Dit pistool is van de hoogste kwaliteit en gaat jaren lang mee, daarnaast staat het kitpistool er ook om bekend dat het zelfs de stuggere high tack lijmen makkelijk laat verspuiten. De HK40 is momenteel lastig leverbaar en daarom ook niet altijd op voorraad. Mocht de kitspuit wel op voorraad zijn, wees er dan snel bij, want het kan maar zo een lange tijd duren voordat het product weer leverbaar is.

Hoe kan ik jullie klantenservice bereiken?

Wij doen er alles aan om goed bereikbaar te zijn, hierdoor kunt u ons via meerdere kanalen bereiken:

- Telefonisch op 0317-310460;

- Mail naar [email protected];

- Facebook & Instagram via Privéberichten;

- Whatsapp op +31611219643.

En u bent natuurlijk altijd welkom op onze locatie in Renkum! (Industrieweg 20A)

Wat zijn de verzendmogelijkheden?

Wij versturen pakketten uitsluitend met PostNL & Trunkrs. Tijdens het plaatsen van een bestelling kunt u zelf kiezen van welke bezorgdienst u gebruik wilt maken. Wij kunnen echter niet garanderen dat ieder bestelling altijd met de gekozen vervoerder wordt geleverd.

Zakelijke klanten kunnen gebruik maken van onze eigen bezorgdienst. Wij hebben zelf meerdere voertuigen die iedere werkdag weer de weg op gaan om bestellingen af te leveren bij onze klanten. De chauffeurs zijn vast bij ons in dienst waar u ook eventuele vragen aan kunt stellen tijdens het leveren.

Daarnaast is het ook mogelijk om uw bestelling af te halen. Tijdens het afrekenen staat er bij verzendmethodes 'Afhalen bij KitXpert te Renkum'. Als u hiervoor kiest wordt uw bestelling na betaling voor u klaar gezet door een van onze medewerkers, en kunt u deze gewoon afhalen!

Is spoedlevering ook mogelijk / hebben jullie een eigen verzendservice?

Natuurlijk! Wij beschikken over meerdere voertuigen die allemaal elke dag op de weg te vinden zijn, wij staan nooit stil! (Alleen bij het lossen en tijdens pauzes natuurlijk). Gebruik maken van onze eigen verzendservice gebeurt meestal in combinatie met grotere bestellingen, maar u kunt altijd bij ons terecht voor meer informatie of een aanvraag. Wilt u meer informatie over een spoedlevering of over het gebruik maken van onze eigen verzendservice? Neem dan contact met ons op via [email protected]

Kan ik mijn bestelling (deels) retourneren?

Daar doen wij niet moeilijk over! Wel vragen wij u rekening te houden met de 14 dagen bedenktijd en het feit dat de verzendkosten voor uzelf zijn. 

 

Wilt u uw bestelling (deels) retourneren? Die kunt u makkelijk via uw account aanmelden. Een van onze collega's zal u dan verder helpen.

 

Producten die wij niet retour kunnen nemen zijn purschuim, op kleur gemaakte verf en doosjes schroeven waarvan de verzegeling is doorbroken.

Hebben jullie een fysieke winkel?

Jazeker, wij hebben een eigen winkel/showroom waar u bestellingen kunt afhalen en waar producten gepresenteerd staan in een display. Deze artikelen bestaan uit artikelen die op de webshop staan, maar ook artikelen die (nog) niet op de webshop staan. Tevens hebben wij een mengmachine en duizenden liters verf op voorraad, waardoor wij u ook van verf in bijna alle kleuren kunnen voorzien!

Hoe word ik op de hoogte gehouden van mijn bestelling?

Wanneer uw bestelling is afgerond krijgt u een orderbevestiging, dit betekend dat uw bestelling is binnengekomen en dat onze medewerkers uw bestelling zorgvuldig gaan uitwerken. Krijgt u een mail met een Track & Trace code? Gefeliciteerd! Dan is uw bestelling namelijk klaar voor verzending en wordt deze dezelfde dag (mits voor 16:30 besteld) nog verzonden. Vervolgens wordt u door verschillende mailtjes op de hoogte gehouden over waar uw bestelling zich in het proces van PostNL bevindt. 

Waar kan ik met mijn klachten terecht?

Op de klaagmuur natuurlijk! Wanneer u een klacht heeft kunt u dit melden door te mailen naar [email protected] of te bellen naar 0317-310460, wij bieden u via deze kanalen een luisterend oor en zoeken graag samen naar een oplossing.

Kies uw taal
Kies uw valuta
Mijn account
Wachtwoord vergeten?
Recent toegevoegd
Totaal excl. btw
0,00
Bestel nog voor 50,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!