Voor 23.59 besteld, morgen in huis! (op werkdagen)
Gratis verzending vanaf €60 (excl. btw)
Veilig winkelen met Webwinkelkeur.

Help Center

 

shopping-cart.svg
Bestellen, Betalen & Advies
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Wij accepteren betalingen via IDEAL, Bancontact, Visa, Mastercard, Paypal, Billink (zakelijk) achteraf betalen, Maestro, Apple Pay en American Express.
Meer Lezen
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
Heb je een bestelling geplaatst en succesvol afgerond, maar geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wellicht dat er een typefout zit in het opgegeven e-mailadres of iets dergelijks. We zoeken het samen uit!
Meer Lezen
truck.svg
Verzenden & Bezorgen
Wat zijn de verzendmogelijkheden?
Wij versturen bestellingen ten alle tijden met onze vertrouwde partners: PostNL, Trunkrs, Visser of onze eigen koeriersdienst! U kunt er tijdens het selecteren van een verzendmethode ook voor kiezen om uw bestelling bij ons af te halen in onze winkel in Renkum. Wanneer u hiervoor kiest wordt u bestelling na het afronden van de betaling voor u klaar gezet.
Meer Lezen
Hoe word ik op de hoogte gehouden met updates omtrent mijn bestelling?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst zal je via het door jou opgegeven e-mailadres op de hoogte gehouden worden. Na het plaatsen van een bestelling ontvang je de orderbevestiging en factuur. Daarna zal je zodra het pakket verzonden is een track & trace code ontvangen van de vervoerder.
Meer Lezen
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestellingen tot 21:30 worden met PostNL verstuurd en meestal de volgende dag overdag bezorgd; bestellingen tussen 21:30 en 23:59 gaan met Trunkrs en worden ’s avonds bezorgd. Trunkrs levert niet op zakelijke adressen of bij PostNL-automaten.
Meer Lezen
Hebben jullie ook een fysieke winkel / afhaallocatie?
Wij hebben een afhaalbalie bij ons magazijn zitten, dus het is zeker mogelijk om je bestelling bij ons af te halen. Wanneer je online een bestelling hebt geplaatst en hebt gekozen voor 'afhalen' als verzendmethode, krijg je van ons een melding wanner jouw bestelling klaar staat bij onze balie om afgehaald te worden. Het is helaas niet mogelijk om bij ons ter plekke iets te kopen en af te rekenen. Zo hoef je niet op ons te wachten wanneer wij jouw bestelling bij elkaar pakken in ons magazijn of nog een potje verf op kleur moeten mengen. Handig toch?
Meer Lezen
Kan ik ook vanuit België bestellen en mijn bestelling in België ontvangen?
Ja, dat is mogelijk. Wij versturen bestellingen naar België in de meeste gevallen met PostNL (Heel België) en Trunkrs (enkel Vlaanderen).
Meer Lezen
arrow-uturn-left.svg
Retourneren & Annuleren
Kan ik verf retourneren?
Verf wat speciaal voor jou op kleur is gemaakt kan helaas niet geretourneerd worden. Wanneer je 100% witte verf of verf in een kant en klare kleur hebt besteld mag je dit wel terug sturen, mits het product voldoet aan de retourvoorwaarden.
Meer Lezen
Waarom kan ik purschuim niet retour sturen?
Purschuim dient altijd rechtop te staan. Wanneer een bus purschuim ligt, heb je kans dat het ventiel vast gaat zitten waardoor het product onbruikbaar wordt.
Meer Lezen
Ik wil iets retour sturen, kan dat?
Dat kan zeker! Maar er zijn wel voorwaarden. Wij accepteren enkel retouren die binnen 14 dagen na levering retour zijn gestuurd en waarvan de verpakking zichtbaar ongeopend en ongebruikt is.
Meer Lezen
wrench.svg
Garantie
phone_2.svg
Klantenservice & Contact
Is het mogelijk om zakelijk te bestellen?
Dat kan zeker! Wij staan altijd klaar voor onze vaste (zakelijke) klanten, dus ook voor jou. Als zakelijke klant krijg jij een vast aanspreekpunt binnen ons bedrijf, prijsafspraken op maat, levering door onze eigen collega's in plaats van externe vervoerders en natuurlijk de beste service.
Meer Lezen
Waar kan ik de houdbaarheidsdatum van een Zwaluw Den Braven product vinden?
De houdbaarheidsdatum van een Den Braven product is altijd een beetje verstopt... Maar aan de hand van een simpel rekensommetje ben je er zo achter. Houdt er rekening mee dat Den Braven producten vrijwel altijd minimaal 12 maanden houdbaar zijn.
Meer Lezen
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog iets wijzigen?
Dat hangt er vanaf. Heb je namelijk echt net een bestelling geplaatst en neem je direct contact met ons op, dan kunnen we vaak nog wel iets betekenen. Is jouw bestelling al ingepakt en opgestuurd, dan kunnen wij niks meer wijzigen. Wil je dus nog een wijziging doorgeven? Dan raden wij altijd aan om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen.
Meer Lezen
Frame.svg
Top FAQ categories

check-circle

Dit product is toegevoegd aan je winkelwagen!

Doorgaan naar afrekenen